den där jädrans vikten!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Du kan klara det med. Du måste bara hitta viljan. Sen kan du inte BARA tänka på vad du äter, maten är inte allt. Dock måste du äta, men allt i rätt mängd. Det är otroligt viktigt att röra på sig med. Strunta i den lilla sträckan bussen kör dig på morgonen och gå upp för den förbannade backen istället! Det kommer göra skillnad, ibland är små sakerna dem som gör mest skillnad! Fortsätt kämpa Mathilda, jag finns här för dig. Om jag bott vid dig hade jag gärna gått med dig på kvällarna :) Tänk på vad jag sa, Puss och Kram!

2010-01-25 @ 21:54:48
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: mich.

Mathilda!! åhh vad jag kan känna igen mig i dina känslor, kanske inte just i vikten men viljan och allt det andra! Dt med vikten kan jag inget annat än säga Hang in there! jag tror att du kara att gå ner 15 kg till du fyller år om du kämpar!! Kan bara säga att jag finns här om du vill simma en gång i veckan eller bara snacka ut!! trots att vi inte snackar så ofta så finns jag här =)

/michelle N

2010-01-26 @ 14:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0