emma fridlund.


Kommentarer
Postat av: emma.

you make me cry, :'( i love you more than anything. i want to spend my lifetime loving you.

nothing really matters if i can't be with you.



Det finns en person på denna jord,

som är vackrare än de finaste ord.

Som bredvid min sida alltid stått,

genom både vått och torrt.

Denna person finns alltid i mitt inre,

och aldrig kommer jag älska henne minde.

Vad hon än kommer att hitta på,

kommer jag älska henne mest ändå.

För hon lyser alltid upp min dag,

och får mig stark när jag är svag.

Alltid finns hon för att hjälpa till,

när vi är med varann står tiden still.

Vi kommer alltid ha ett speciellt band,

och gå genom livet hand i hand! & det är du! <3<3

Utan dig är jag ingenting, det vet du mycket väl,

du är en av dom bästa i mitt liv, min tvillingsjäl.



Vår vänskap med ord kan man inte beskriva,

i stjärnorna är våra namn tillsammans inskrivna.

Det spelar ingen roll vad som händer eller oavsett vad, jag kommer finnas här för dig varje natt och dag. du vet väl att jag älskar dig otroligt, min skatt?

2009-06-14 @ 20:23:12
Postat av: emmaa

shiiiiiiiiiiiiiiiiiit! omg tårar såå längesen

2010-11-28 @ 23:45:51
URL: http://emmafridlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0